Last day in Shanghai….

Siste dag i Shanghai og jeg kunne ikke avsluttet året på en bedre måte. Sammen med flere av våre gode venner har vi vært på Westin på champagne lunsj, og det til tross for at denne jenta ikke er gla i sprudlevann;) Stemningen var god fra begynnelsen av og den ble bare bedre og bedre… Eirik ligger nå på sofaen og slapper av, hører en sliten Eirik puster tungt med lokkede øyne:) Det ble nok champagne for noen enhver…

I morgen henter SAS meg og det er en litt trist Linn som reiser hjem..  Jeg har hatt et fantastisk år her i Shanghai sammen med han som betyr aller mest for meg, vi er ganske så priviligerte som har fått muligheten til å være på denne reisen sammen. Eirik har jobbet hardt i et år, mens jeg har fylt dagene mine med mer og mindre viktige gjøremål:)  Mens året i det store kan oppsumeres som fantastisk, har jeg også hatt stunder innimellom hvor jeg syns dagene har vært meningsløse, perioder hvor jeg har kjedet meg og har ønsket meg hjem. Følelsene har gått litt som en berg og dalbane, men man må ha noen nedturer før man får oppturer, og de siste 4 mnd har jeg virkelig følt meg hjemme her i Shanghai. Skulle veldig gjerne vert her et år til, men valget mitt om å reise hjem føles fortsatt riktig!

Til alle dere jeg har blitt kjent med, året ville aldri blitt det samme uten dere!!!! Nyt tiden dere har igjen her!! Vi sees i Norge:)

Til de av dere som har muligheten til å reise ut i verden, enten i form av jobb, studier, utveksling  eller lignende og som kanskje er i tvil om dere skal hive dere på, er mitt store motto at det er bedre å angre på noe du har gjort, enn ikke gjort. Det er aldri for seint å snu eller ingen skam å avbryte om man ikke trives.

Dette tror jeg kanskje blir mitt siste blogginnlegg, tilværelsen som housewife er nå et avsluttet kapittel og livet som gressenke begynner fortere enn fy.. Det kommer til å bli litt av en overgang for meg, men etter noen uker så er jeg vel inne i den gamle tralten der vekkerklokka hyler klokka 0400 mens uniformen venter…

Takk til alle dere som har fulgt bloggen, det har hvert gøy å se at venner og familie har vist interesse av å følge vår hverdag her i Shanghai:)

:)

One comment on “Last day in Shanghai….

  1. Arna sier:

    kom an Linn, fortsett å blogga!! eg vil gjerne fylgja livet etter livet som houswife… Kjekt for oss som framleis er att her og sjå korleis livet i Norge artar seg:) Miss you! Shanghai miss you….:)

Legg igjen en kommentar

