Ekte kjærlighet

Nok en fredag på barnehjemmet er over, og i dag så vi ekte kjærlighet mellom to av barna. Evnen til å dele med andre er det ikke alle som har, hverken store eller små. Disse barna er ikke godt vant til å ha leker, eller sin egen tellerken å spise av, selv det å få lov til å spise selv er ingen selvfølge. I dag fikk den friske snuppelura et halvt egg i hånda som hun fikk lov til å gå rundt med,  det første hun gjorde var å komme bort dit hvor jeg og Susanne satt med hvert vårt barn, inkl gromgutten selv. Hun river av en liten bit av egget sitt og mater gogutten med egget sitt, og han gaper og blir så fornøyd. Susanne og jeg blir selvfølgelig stolte av det vi ser og viser vår begeistring. Jeg tror tilogmed hun ga bort resten av egget sitt også!. Det kaller jeg å ha et stort hjerte:)

Ekte kjærlighet

 

Aldri et blogginnlegg uten et bilde eller to av go’gutten selv, nå har jeg mest sannsynlig kun en fredag igjen på barnehjemmet før jeg setter kursen hjemover. Gruer meg til å si hadet til denne herlige gutten og resten av rakkerungene. Uff og uff! Heldigvis så har jeg Eirik fortsatt i Shanghai, så muligheten til å komme tilbake på besøk er stor !!

Alltid blid han:):)

 

Kosegutt

 

Legg igjen en kommentar